Een website met een sterke structuur laten maken
Wil je een website laten maken? Kies dan voor een website met een gebruiksvriendelijk CMS. Als er iets aan je website veranderd moet worden, dan wil je dat zelf kunnen doen. Daarom heeft een website een achterliggende structuur nodig die gemakkelijk te bedienen valt. Deze structuur, het CMS – of content management systeem – moet immers door jou en je werknemers bediend kunnen worden. Zodat je zelf nieuwe producten en afbeeldingen eraan kan toevoegen, blogs kunt schrijven, en kan reageren op de ingezonden contactformulieren. Wees er dus zeker van dat de webdeveloper een CMS integreert, dat jij probleemloos kan bedienen. Ook als je twee digitale linkerhanden hebt.
Een webshop voor iedereen
Wil je dat je website alleen maar informatie geeft over je bedrijf? Of wil je online ook producten verkopen? Webshops zijn nog nooit zo professioneel geweest als tegenwoordig. Er zijn 1001 mogelijkheden om je producten aantrekkelijk uit te stallen, met filters te doorzoeken en er extra informatie over te geven. Laat alle kanten van je producten zien door middel van een aantrekkelijke 360-graden foto of een filmpje. Zorg dat de prijs van je artikelen in meerdere valuta te tonen zijn. En bied kortingsacties aan op basis van het aantal aangeschafte producten of de totale waarde van het winkelmandje. Een goede website biedt deze en nog veel meer extra functies voor je webshop. En zorgt ook dat het afrekenproces binnen een minuut en zonder overbodig gedoe kan worden afgerond. Zodat je klant soepel kan winkelen en afrekenen. Waardoor jouw webshop zijn maximale conversie kan behalen.
Verbeter je positie in Google
Een fantastische website met een gevarieerd productaanbod is natuurlijk één ding. Maar klanten moeten hem ook weten te vinden. Om dat voor elkaar te krijgen, kan je vertrouwen op een expert die jouw content zo hoog mogelijk in de zoekmachines krijgt. Daarvoor kan er een zoekwoordenanalyse worden uitgevoerd. Er wordt dan gekeken welke zoektermen onder jouw klanten het populairst zijn. Door deze zoektermen dan tactisch te verwerken in jouw content, weten je klanten gegarandeerd je website te vinden.